Schneider Electric stawia na zaufanie

Autor:
|
Kategoria: Wiadomości

Jak wskazuje koncern w relacji z corocznego, największego w branży Spotkania Partnerów, zorganizowanego 27 kwietnia w Łodzi: „reputacja i wyniki biznesowe są wypadkową poziomu zaufania, które decyduje o sukcesie w biznesie. Dlatego Schneider Electric od wielu lat stawia na przejrzystość w działaniu i współpracę ze swoimi Partnerami. Firma co roku organizuje dla nich spotkanie, podczas którego dzieli się najnowszą wiedzą i podsumowuje wzajemną współpracę. W tym roku dużo miejsca poświęcono ekonomii zaufania oraz najnowszemu rozwiązaniu – EcoStruxure.spotkanie-partnerow_se_foto-by-piotr-drzewiecki-2017-9
Spotkanie Partnerów to najważniejsze wydarzenie tego typu, organizowane przez Schneider Electric każdego roku. Jest to doskonała okazja do podsumowania zrealizowanych wspólnie projektów oraz przedstawienia planów w kontekście nowych produktów i rozwiązań. To także możliwość dla obu stron do zacieśnienia relacji partnerskich i budowania zaufania we wzajemnych relacjach biznesowych. – Coroczne spotkanie z naszymi partnerami i dystrybutorami to okazja do podsumowania i podziękowania za współpracę oraz czas, by przeanalizować to, co wydarzyło się na rynku i jakie są dla niego prognozy, aby móc wyciągnąć wnioski i nakreślić plan dalszych działań. W tym roku tematem przewodnim naszego spotkania jest zaufanie w biznesie i problem „ekonomii zaufania”. Zaufanie staje się podstawową walutą w prowadzeniu biznesu. Często niedoceniany, ten czynnik okazuje się być twardym, ekonomicznym elementem, wpływającym na tempo prowadzenia biznesu i poziom kosztów. Podczas spotkania przedstawiliśmy naszym partnerom także innowacyjną architekturę EcoStruxure. Umożliwia ona nam, naszym parterom i klientom indywidualnym wdrażanie skalowalnych i konwergentnych rozwiązań informatycznych IoT. Architektura wspiera wprowadzanie otwartych innowacji i zgodności operacyjnej – podkreślił Jacek Łukaszewski, Prezes Schneider Electric. Podczas spotkania firmy partnerskie miały także możliwość zapoznania się z nowymi mechanizmami wsparcia sprzedaży, programami marketingowymi, jakie wdrażane są przez Schneider Electric.
W spotkaniu uczestniczyło 180 firm – przedstawicieli rynku przemysłowego, budynkowego, IT, producentów rozdzielnic oraz dystrybutorów elektromechanicznych. Podczas spotkania wręczono Certyfikaty potwierdzające nadanie odpowiedniej klasy autoryzacji Schneider Electric.”