Zajmujący się wynajmem maszyn Riwal wprowadza portal dla klienta “My Riwal”
Riwal wykonał kolejny duży krok, aby jak najlepiej realizować potrzeby klienta. Firma, jako pierwsza i jedyna w Polsce w swoim sektorze wprowadziła portal dla klienta My Riwal.
Dzięki portalowi klienci mogą zobaczyć online całą historię zamówionych na wynajem maszyn. Mają możliwość szybkiej rezerwacji kolejnego podnośnika lub ładowarki teleskopowej czy zgłoszenia zwrotu maszyny poprzez stronę internetową, bez konieczności kontaktu z oddziałem Riwal. Oprócz standardowego dostępu do portalu z komputera, użytkownicy mogą korzystać z funkcjonalności My Riwal za pośrednictwem aplikacji mobilnej na Android i iPhone. Osoba odpowiedzialna za wynajem sprzętu może realizować wszystkie wspomniane działania 24/7, bez względu na miejsce, w którym się znajduje, co znacznie poprawia efektywność pracy.
Dodatkowo poprzez My Riwal kierownik budowy może sprawdzić dokładną lokalizację każdej maszyny na projekcie w czasie rzeczywistym, włącznie z informacją o tym, jak często maszyna pracuje. Klient ma także dostępną opcję otrzymywania alertów, jeśli podest ruchomy czy ładowarka teleskopowa od Riwal nie pracuje przez założony przez niego okres, np. 24 godziny. Bazując na tych danych może zdecydować o wcześniejszym zakończeniu wynajmu maszyny, jeśli pozostaje nieużywana przez dłuższy czas.
Portal jest nieustannie rozwijany o nowe funkcjonalności w oparciu o potrzeby i pomysły zgłaszane przez klientów. My Riwal jest już używany przez partnerów Riwal w Holandii, Belgii, Danii, Francji. Obecnie jest dostępny także dla klientów w Polsce.
Pedro Torres, Dyrektor ds. Operacyjnych w Riwal dodaje: „My Riwal został stworzony, aby pomóc klientom podejmować decyzje na podstawie rzetelnych informacji. Pozwala skupić się na całkowitym koszcie wynajmu każdej z maszyn, a nie na dziennej stawce. Poprzez zaoferowanie klientom możliwości dokładniejszego wglądu w te koszty, Riwal sprawia, że wynajęte maszyny pracują bardziej efektywnie i wydajnie.”