ORLEN OIL i KIA MOTORS Polska podpisują umowę o współpracy
Produkty z motoryzacyjnego portfolio ORLEN OIL trafią do polskiej sieci autoryzowanych dealerów Kia, obejmującej 73 punkty sprzedaży. Firmy podpisały umowę dotyczącą długoterminowej współpracy handlowej i marketingowej.
Na mocy umowy Kia Motors Polska wprowadzi produkty PLATINUM PRO jako zalecane w sieci autoryzowanych dealerów Kia oraz podejmie działania mające na celu ich promocję.
PLATINUM PRO to najbardziej zaawansowane oleje w ofercie ORLEN OIL, zaprojektowane specjalnie dla Autoryzowanych Serwisów Obsługi. Wysoka jakość produktów z tej linii doceniana jest przez czołowych graczy na rynku motoryzacyjnym, czego potwierdzeniem jest właśnie partnerstwo z Kia – mówi Robert Staniszewski Dyrektor Sprzedaży Krajowej Motoryzacja
w ORLEN OIL.
Współpraca ORLEN OIL z Kia nie kończy się tylko na dystrybucji i promocji olejów silnikowych. PLATINUM zostanie również partnerem technologicznym i sponsorem tytularnym Wyścigowych Samochodowych Mistrzostw Polski Kia Picanto – KIA PLATINUM CUP.
Współdziałanie producenta samochodów i olejów jest dla nas naturalne, gdyż dzięki takiej współpracy obie strony mogą doskonalić swoje produkty. Naprawdę cieszę się, że podjęliśmy współpracę i wymianę doświadczeń z tak uznanym na rynku olejów partnerem jak ORLEN OIL – powiedział Dyrektor Zarządzający Kia Motors Polska, Wojciech Szyszko.
Nasze samochody cieszą się bardzo dużym zaufaniem polskich kierowców i klienci ASO Kia Motors Polska muszą mieć pewność, że stosowane w ich samochodach oleje silnikowe są najwyższej jakości. Oczywiste więc dla nas jest to, że musimy współpracować z bardzo mocnym i rozpoznawalnym na rynku polskim partnerem, a produkty oferowane przez ORLEN OIL, w tym linia PLATINUM PRO, spełniają przecież wymagania najsurowszych norm. Wytwarzane są nie tylko przy zastosowaniu najnowocześniejszych technologii ale dodatkowo całość procesów produkcyjnych objęta jest również systemem zarządzania jakością, zgodnym z międzynarodowymi normami.
Współpraca z Kia to istotny element naszej strategii handlowej – powiedział Robert Staniszewski Dyrektor Sprzedaży Krajowej Motoryzacja w ORLEN OIL – Zarówno Kia Motors Polska jak i ORLEN OIL mają mocną pozycję rynkową. Każdy polski kierowca doskonale zna te marki. Wspólne działania to szansa na ich dalsze umacnianie. Wierzę, że rozpoczęta współpraca, przełoży się na wymierne efekty handlowe i marketingowe dla obu firm – dodaje Staniszewski
Samochody Kia od blisko dekady zajmują na polskim rynku bardzo silną pozycję. W 2017 roku do klientów trafiło ponad 23 300 aut z logo Kia na masce. Tym samym marka Kia zajęła bardzo wysokie, 7 miejsce pośród wszystkich importerów w Polsce. W zdobyciu uznania kierowców pomaga marce nowoczesny design i trzymanie się sprawdzonych rozwiązań w stosowanych silnikach benzynowych i wysokoprężnych.