Endress+Hauser wprowadza model sprzedażowy oparty na kanałach dystrybucyjnych

Źródło informacji: Endress+Hauser

Endress+Hauser ogłosił nowy etap rozwoju na polskim rynku. Szwajcarska firma wprowadziła model sprzedażowy oparty na kanałach dystrybucyjnych. Projekt „Channel Partners” jest odpowiedzią na rosnące potrzeby małych i średnich firm, jednocześnie otwierając przed firmą perspektywy zwiększenia udziału w rynku.

Warto uwagi jest to, że jest to pierwszy taki projekt tej marki w Europie.

Niedługo firma rozpocznie realizację zamówień za pośrednictwem trzech regionalnych dystrybutorów. Ten krok jest kamieniem milowym, który umożliwi Endress+Hauser dostarczanie swoich produktów szerszej grupie klientów, a także zapewni większy dostęp do wiedzy i szkoleń w zakresie ich rozwiązań.

Obecnie klienci mogą zamawiać urządzenia przez bezpośrednie kanały sprzedaży – u przedstawicieli handlowych i poprzez portal My Endress+Hauser.

Od początku 2024 roku zamówienia będzie można również realizować u następujących dystrybutorów: CP Trade Sp. z o.o., Elektryk Sp. z o.o. oraz Pneumatyka-Automatyka Sp.k.

Jak zaznacza Maciej Sieczka, prezes Endress+Hauser Polska, polski oddział jest pierwszym w Europie który zdecydował się wprowadzić ten kanał sprzedaży. Tym samym wzmacniamy swoją obecność w małych i średnich przedsiębiorstwach.

Anna Trojan, dyrektor ds. rozwoju kanałów sprzedaży Endress+Hauser Polska podkreśla, że nawiązując współpracę z kolejnymi partnerami firma oferuje im także dostęp do technologicznego doświadczenia E+H. Jest to duża wartość dla dystrybutorów, bo dzięki temu mogą poszerzać kompetencje techniczne swoich zespołów.

Fot. Endress+Hasuer

Fot. Endress+Hasuer