Boeing otworzył nowe centrum dystrybucyjne w Rzeszowie

|
Źródło informacji: Boeing

Obiekt ponad dwukrotnie zwiększa powierzchnię do magazynowania części w porównaniu z poprzednią lokalizacją i zwiększa zakres działalności Boeinga w Dolinie Lotniczej – wyjątkowym ośrodku przemysłowym, który skupia większość przemysłu lotniczego w Polsce.

Nowa lokalizacja umożliwia wprowadzenie zaawansowanych, dostosowanych do indywidualnych potrzeb procesów wysyłki i pakowania, które skracają czas dostaw dla klientów komercyjnych i wojskowych w tym: linii lotniczych, producentów oryginalnego wyposażenia oraz dostawców usług związanych z obsługą techniczną i remontami statków powietrznych.

Naszym celem jest rozszerzenie działalności Boeinga w tętniącym życiem regionie Podkarpacia i całej Europie, tworząc nowe miejsca pracy i możliwości dla partnerstw przemysłowych – mówi Dr Michael Heidinger, prezes Boeinga na Niemcy, Beneluks oraz Europę Środkową i Wschodnią. 

Boeing Distribution Services działa w Polsce od 2005 roku i obsługuje ponad 200 klientów z sektora lotnictwa wojskowego i cywilnego. Centrum logistyczne w Rzeszowie jest drugim co do wielkości centrum dystrybucyjnym Boeinga w Europie, po centrum materiałów chemicznych i specjalistycznych w Hensteadt-Ulzburg w Niemczech.

W październiku 2022 roku Boeing otworzył supernowoczesne centrum w Hensteadt-Ulzburg w Niemczech – jest to jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie obiektów firmy. Centra logistyczne w Niemczech i w Polsce pomogą firmie sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na części i usługi lotnicze w całej Europie.

„Koncentrujemy się na dalszym rozwijaniu naszych zdolności w zakresie składowania i dystrybucji poprzez wykorzystywanie i rozbudowę naszej globalnej sieci” – mówi William Ampofo, wiceprezes ds. części, usług dystrybucyjnych oraz łańcucha dostaw w Boeing Global Services. „To dodatkowo wzmacnia naszą zdolność do dostarczania produktów i usług, których potrzebują nasi klienci we właściwym czasie i miejscu”.

Zróżnicowana oferta Boeinga obejmuje ponad 15 milionów części. Dodatkowo, firma zapewnia dostosowane do indywidualnych potrzeb usługi i niezależne od platform rozwiązania, które zmniejszają koszty i ryzyko dla klientów produkcyjnych i posprzedażowych na całym świecie. Aby usprawniać obsługę kontrahentów, Boeing nieustannie dąży do dywersyfikacji swojej oferty poprzez inwestycje i rozwój regionalnych centrów dystrybucyjnych.

Fot. Boeing

Fot. Boeing