Konecranes prezentuje nowy wizerunek, strategię i wartości

Autor:
|
Źródło informacji: Konecranes

Konecranes zaprezentowało swój nowy wizerunek. Zmiany mają podkreślać nową erę Konecranes, odzwierciedlać kolejny duży krok i ich zaangażowanie w dążeniu do stania się światowym liderem w dziedzinie transportu i obsługi materiałów.

Oprócz nowego wizerunku firma w ciągu ostatnich miesięcy ogłosiła również zaktualizowaną strategię i nowe założenia finansowe – zamierzają osiągnąć marżę operacyjną na poziomie 12-15%. Konecranes dało również do zrozumienia, że bardzo istotnym elementem ich nowej strategii jest zrównoważony rozwój.

Więcej znajdziecie pod linkami:

Cele finansowehttps://investors.konecranes.com/financial-targets
Cele zrównoważonego rozwojuhttps://investors.konecranes.com/sustainability

„Bez względu na to, czy chodzi o owoce, które leżą na Twoim stole, papierowe produkty higieniczne w domu, czy stal w biurowcu, istnieje duże prawdopodobieństwo, że odegraliśmy rolę w bezpiecznym, niezawodnym i zrównoważonym transporcie tych towarów. Przenosimy to, co jest potrzebne, tam, gdzie ma to największe znaczenie i napędzamy zmiany w naszej branży” – powiedział Anders Svensson, prezes i dyrektor generalny Konecranes.

„Nasza nowa obietnica marki Konecranes moves what matters podsumowuje to, jak ważne jest nasze wspólne odziaływanie z naszymi klientami i innymi interesariuszami. Faktycznie kształtujemy rozwiązania nowej generacji do transportu materiałów, aby stworzyć inteligentniejszy, bezpieczniejszy i lepszy świat” – dodał prezes.

Moves what matters zastępuje zwrot Lifting Businesses, wprowadzony w 2006 roku. Ta zmiana ma podkreślać wartość, jaką Konecranes przekazuje klientom i wnosi do świata, wykraczającą poza samo podnoszenie. Logo firmy i symbol „C” pozostają, ale ze zaktualizowanym znaczeniem opisującym jej rozszerzoną rolę w globalnym transporcie materiałów.

Dzisiejszy komunikat ma charakter globalny, a zmiany zostaną wprowadzone w trakcie 2024 roku.

Zapraszamy do obejrzenia nowego klipu Konecranes, w którym firma precyzuje nową tożsamość i obietnicę marki. Konecranes moves what matters.