Zebra Technologies wdraża nowy model GenAI mogący działać poza chmurą

|
Źródło informacji: Zebra Technologies

Sztuczna inteligencja szturmem wdarła się na rynek technologii zarówno profesjonalnej i codziennego użytku. Zebra Technologies wdraża obecnie nowy model GenAI mogący działać poza chmurą. Taka innowacja może zaoferować firmom nowy poziom prywatności, bezpieczeństwa, możliwości i oszczędności tak potrzebnych w dzisiejszych czasach. Dowiedz się więcej o tym wdrożeniu czytając nasz artykuł.

Firma z powodzeniem zademonstrowała model generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) działający na przenośnych komputerach mobilnych i tabletach Zebra, także bez konieczności łączenia się z chmurą.

Rozwiązanie umożliwia partnerom i klientom firmy Zebra zyskanie benefitu w postaci wzrostu produktywności. Będzie to kamień milowy, który wpłynie na przyszłość pracy w różnych branżach, od handlu detalicznego, przez magazyny i logistykę, po hotelarstwo i opiekę zdrowotną. Wdrażanie GenAI LLM na urządzeniach może potencjalnie zapewnić pracownikom pierwszej linii nowe możliwości, dzięki którym będą oni mogli dostarczać jeszcze lepsze doświadczenie swoim klientom końcowym.

„Urządzenia Zebra to potężne platformy z najnowocześniejszym oprogramowaniem i modelami sztucznej inteligencji, które rozwijamy wraz z naszym ekosystemem partnerów, aby rozwiązywać problemy klientów i zapewniać wartość dodaną w przedsiębiorstwie” – powiedział Tom Bianculli, dyrektor ds. technologii w Zebra Technologies. „Przenosimy GenAI na urządzenia mobilne i stosujemy ją w obszarach, takich jak sztuczna inteligencja głosowa, wizja komputerowa i oprogramowanie do wizji maszynowej oparte na głębokim uczeniu się, a także oprogramowanie do obsługi zadań i przepływu pracy z wykorzystaniem sztucznej inteligencji”.

Potencjalne możliwości użycia LLM obejmują między innymi poprawę efektywności pracowników poprzez zwiększenie ich wiedzy na temat produktów i obsługi klienta. To również wdrażanie technologii jako skutecznego narzędzia komunikacji wewnętrznej poprzez odpowiadanie na pytania pracowników dotyczące takich kwestii, jak polityka firmy, zbieranie i analizowanie informacji zwrotnych od pracowników w celu zidentyfikowania obszarów wymagających poprawy, zwiększenie produktywności i podniesienie poziomu satysfakcji z pracy.

LLM ma również potencjał w podnoszeniu jakości obsługi klienta poprzez wspomaganie spersonalizowanych asystentów zakupowych, które teraz mogłyby dostarczać rekomendacje produktów, integrując doświadczenia zakupowe na platformach sklepowych, internetowych i mobilnych, a także potencjalnie umożliwiając w pełni aktywowane głosowo zakupy.

Rozwiązanie wykorzystujące platformę Qualcomm Technologies zmniejsza zapotrzebowanie na pamięć i opiera się na szerokiej gamie modeli open source , które stanowią istotną część strategii firmy Zebra polegającej na dostarczaniu skutecznych, najnowocześniejszych rozwiązań AI w wielu branżach.

„Zebra zdaje sobie sprawę ze znaczenia etycznego i odpowiedzialnego AI” powiedziała Andrea Mirabile, dyrektor ds. badań nad AI, Zebra Technologies. „Dokładamy wszelkich starań, aby nasze inicjatywy w zakresie sztucznej inteligencji były zgodne z federalnymi wytycznymi dotyczącymi odpowiedzialności, etycznych celów i przejrzystości oraz pomagały w wyznaczaniu standardów związanych z dostarczaniem rozwiązań użytkownikom końcowym. Wspieramy również Business Roundtable AI Road Map i zalecenia polityczne dotyczące odpowiedzialnego, odpowiedniego i etycznego rozwoju i wdrażania sztucznej inteligencji”.