Comarch znalazł się w gronie najlepszych dostawców rozwiązań technologii zarządzania programami lojalnościowymi
Comarch znalazł się w zestawieniu 12 najważniejszych dostawców rozwiązań technologii zarządzania programami lojalnościowymi. Wyróżnienie to zostało przyznane w raporcie „The Forrester Wave™: Loyalty Technology Solutions, Q1 2023”, obejmującym pierwszy kwartał 2023 r. i stanowiącym obszerny przewodnik dla specjalistów ds. marketingu w sektorze B2C, poszukujących najlepszych dostawców programów lojalnościowych dostosowanych do ich potrzeb.
Ocena 12 czołowych partnerów programów lojalnościowych wskazuje, że Comarch może poszczycić się mocnymi wynikami, przy czym uwzględniono, że firma ta przyczynia się do globalizacji programów lojalnościowych, koncentrując się przede wszystkim na zaangażowaniu w sprawy społeczności, oraz że planowane ulepszenia są spójne z ich wizją ukierunkowaną na doświadczenia.
Według danych zamieszczonych w raporcie Forrester Wave, mocne strony platformy marketingowej firmy Comarch obejmują zaawansowane sposoby zarządzania profilami członków programów lojalnościowych i możliwości w zakresie zapobiegania oszustwom. W raporcie wskazano, że ten software house wykazuje się specjalistyczną wiedzą w zakresie platform poprzez szeroką gamę solidnych usług technicznych i dokonał znaczących inwestycji w ulepszenia platformy i strategii wprowadzania na rynek, wykazując się również dobrymi wynikami w zakresie osiągnięcia kluczowych wskaźników KPI programów.
Firma uważa, że wyróżnienie w raporcie „The Forrester Wave™: Loyalty Technology Solutions, Q1 2023” stanowi wyraz uznania dla mocnej etyki pracy i skuteczności Comarchu zarówno jeżeli chodzi o przedsięwzięcia techniczne, jak i strategiczne. Zdaniem przedstawicieli firmy, obecność w tak kompleksowym zestawieniu branżowym pokazuje, że Comarch jest solidnym wyborem dla międzynarodowych marek poszukujących wsparcia w zarządzaniu działalnością ukierunkowaną na lojalność klientów na szeroką skalę. Dzięki swojej platformie marketingowej opartej na sztucznej inteligencji, Comarch jest partnerem programów lojalnościowych, którego inicjatywy przynoszą wymierne rezultaty.
„Jestem zaszczycony wyróżnieniem Comarch w raporcie Forrester Wave. Lojalność staje się częścią głównego nurtu działalności przedsiębiorstw i rozwija się dynamicznie. Potrzebujemy nowych modeli biznesowych i uproszczonej dostawy/integracji ekosystemów technologii marketingowych. W tych trudnych czasach braku stabilności finansowej, kluczową rolę odgrywa nacisk na lojalność klienta poprzez zapewnienie wspaniałych doświadczeń, personalizacji i znaczącej wartości dla lojalnych klientów. Nasza platforma marketingowa oparta na sztucznej inteligencji i szeroki wachlarz usług biznesowych jest dla marketingowców ogromnym ułatwieniem. Naszą rolą jest wspieranie was na każdym etapie tej podróży, od opracowania strategii po codzienną działalność” – mówi Janusz Jeremiasz Filipiak, dyrektor generalny Comarch Inc.