Total rozstrzygnął „Czas na wygraną”

Total rozstrzygnął „Czas na wygraną”

04/09/2015

Koncern przeprowadził w ostatnich trzech miesiącach kampanię reklamową, której podstawowym elementem była promocja produktów Total Polska. W jej ramach osoby, które  kupiły olej Total uzyskiwały możliwość zdobycia m.in. nagród dziennych (zegarków Timex) oraz tygodniowych (rowerów lub iPadów). W finale loterii, spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń, których było ponad 20 tys., wylosowana została nagroda główna – samochód Citroen C4 Cactus, który trafił do mieszkańca Starachowic.

„Czasowi na wygraną” towarzyszyła akcja reklamowa. Wykorzystane w niej zostały m.in. plakaty, ulotki, wobblery czy dyspensory. Jak informuje Total Polska: za koncepcję kreatywną oraz prawną organizację loterii odpowiadała Agencja First Line Polska. Za strategię i zakup mediów był odpowiedzialny dom mediowy Vizeum Polska. Działania z zakresu remarketingu przygotował Amnet Polska. Kreację video wykorzystaną w kampanii stworzyła agencja Isobar Polska. Stronę www oraz kreację do prasy i POS przygotowała Agencja First Line Polska, która odpowiada również za prawidłowy przebieg loterii.