Mobilne Pawilony w centrum Paryża

Mobilne Pawilony w centrum Paryża

30/10/2015

Chcący poznać historię działającego również na rynku polskim koncernu Saint-Gobain udać się muszą do Paryża, gdzie na placu de la Concorde prezentowane są Mobilne Pawilony Saint-Gobain. Ekspozycja, którą jak dotąd obejrzało niemal 300 tys. osób w Szanghaju, Sao Paulo i Filadelfii, związana jest z 350-leciem istnienia koncernu. Stanowią ją cztery ogromne sześciany, zbudowane z użyciem materiałów wyprodukowanych przez Saint-Gobain. Zobaczyć w nich można osiągnięcia Grupy w zakresie tworzenia nowoczesnej, przyjaznej człowiekowi technologii. Do ich wybudowania wykorzystano 26 produktów oferowanych przez Saint-Gobain, a waga każdego z pawilonów wynosi od 20 do 50 ton. – Paryż to ostatni przystanek na międzynarodowej trasie, którą w 2015 roku przebyły Mobilne Pawilony Saint-Gobain. Jest to jeden z kluczowych projektów przygotowanych w ramach obchodzonej w tym roku 350-tej rocznicy powstania przedsiębiorstwa. Pawilony są odzwierciedleniem międzynarodowego charakteru i innowacyjności Saint-Gobain, a także trafnie oddają filozofię Grupy jaką jest dostarczanie nowatorskich rozwiązań odpowiadających na kluczowe wyzwania naszych czasów – mówi François-Xavier Moser, Prezes Saint-Gobain w Polsce, Rumunii i Bułgarii.

Jak informuje koncern Mobilne Pawilony Saint-Gobain zostały podzielone tak, by każdy z nich odwoływał się do innego ludzkiego zmysłu. Pierwszy z nich, pawilon „Patrz” nawiązuje do 350 lat tradycji Grupy w produkcji szkła. Kolejny pawilon, nazwany „Słuchaj” odzwierciedla specjalistyczną wiedzę i kompetencje Saint-Gobain w zakresie komfortu akustycznego. „Baw się kolorami” poświęcony jest wyobraźni i umiejętności używania materiałów w celu tworzenia gry kolorów, która wpływa nie tylko na nasze postrzeganie świata, ale również samopoczucie. Ostatni odwołujący się do ludzkich zmysłów pawilon nazwano „Twórz”. Wyraża on innowacyjność Grupy i jej skupienie na przyszłości.

zdjęcie_2