Kampania informacyjna PGNiG

Kampania informacyjna PGNiG

27/09/2012

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA uruchomiło portal internetowy, którego głównym tematem jest edukacja, związana z gazem łupkowym. Jest to część ogólnopolskiej kampanii informacyjnej, którą rozpoczął PGNiG  Celem kampanii jest propagowanie wiedzy o gazie z łupków i przekazywanie informacji, związanych z tym zagadnieniem. Na portalu lupkipolskie.pl oprócz wiadomości i podstawowych informacji o gazie z łupków, technologii jego poszukiwań oraz wydobycia można znaleźć wiedzę na temat środowiskowych, prawnych i ekonomicznych aspektów jego eksploatacji.

Wiemy, jakie korzyści może dać gaz z łupków polskiej gospodarce, Polakom i naszej firmie. Wiemy również, że perspektywa jego pozyskania budzi zorganizowany opór, który wpływa na emocje szczególnie wśród lokalnych społeczności. Jednak działania informacyjne, które do tej pory zrealizowaliśmy, pokazują, że otwartość, rzetelna edukacja pozwalają skutecznie obalać mity budowane wokół gazu z łupkówmówi Szymon Dobrzyński, dyrektor departamentu marketingu i komunikacji PGNiG SA.