Stanisław Tym i Wojciech Smarzowski zachęcają do oszczędzania energii

Stanisław Tym i Wojciech Smarzowski zachęcają do oszczędzania energii

22/10/2013

Znany polski satyryk Stanisław Tym, reklamuje w spotach reżyserowanych przez Wojciecha Smarzowskiego oszczędzanie energii wewnątrz przestrzeni domowej. Jest to element kampanii „Polak tym bardziej oszczędza ciepło”, zorganizowanej przez Ministerstwo Środowiska. W ramach kampanii, w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowane są nawiązujące do legendarnego „Misia” humorystyczne spoty. W nich Stanisław Tym zachęca do prostych, codziennych zachowań, które przekładają się na oszczędzanie ciepła w mieszkaniu i tym samym pozwalają zmniejszyć rachunki za ogrzewanie.

Kampania „Polak tym bardziej oszczędza ciepło” współfinansowana jest ze środków funduszy EOG pochodzących z Islandii, Lichtensteinu i Norwegii. Jak informuje MŚ, w 2014 roku kontynuowana będzie kampania dotycząca oszczędzania ciepła. Skierowana będzie w głównej mierze m.in. do inwestorów, wspólnot mieszkaniowych i architektów. Będzie ona informować o rozwiązaniach energooszczędnych i odnawialnych źródłach energii, które można zastosować przy budowie domu lub remoncie mieszkania.