27 case studies, ponad 70 danych badawczych. Casebook SAP TRANS/4MACJE

27 case studies, ponad 70 danych badawczych. Casebook SAP TRANS/4MACJE

20/09/2019

27 case studies, ponad 70 danych badawczych, komentarze 6 ekspertów, najważniejsze trendy IT i 86 stron wiedzy – to Casebook SAP TRANS/4MACJE. Firma przygotowała praktyczną, bezpłatną mapę trendów cyfrowych, zbudowaną wokół przykładów z Polski i świata. W Casebooku znajdują się przystępne opisy wdrożeń technologii w takich firmach, jak m.in. mBank, Play, LPP, Cyfrowy Polsat, Lenovo, Adidas, Swarovski, Jaguar czy BASF oraz w instytucjach publicznych.

Skalę transformacji cyfrowej na świecie i w Polsce obrazują powszechnie dostępne raporty oraz dane badawcze. Równie ważne, co liczby i prognozy, są jednak praktyczne wdrożenia i studia przypadku, które je opisują. Pokazują one, że transformacja cyfrowa to nie abstrakcja, lecz element naszej codzienności. Wciąż jest ich jednak na rynku zbyt mało. Dlatego też zespół SAP Polska postanowił stworzyć Casebook SAP TRANS/4MACJE, przedstawiający trendy i case studies wdrożeń w czterech obszarach: transformacji cyfrowej, technologii w sprzedaży, cyfrowego HR i rozwiązań IT dla finansów.

O tym, co potrafi przynieść transformacja cyfrowa kluczowych obszarów działania, przekonał się mBank, który dzięki analizom danych o klientach na nowej platformie sprzedażowej, zwiększył trafność ofert kredytowych o 400%. Inna firma – InterCars stworzyła platformę, która sprawnie i intuicyjnie zarządza katalogiem 1,5 mln części samochodowych. Telefónica, jeden z gigantów światowej komunikacji, dzięki systemom organizującym procesy HR, zmniejszyła ich koszt o 41% w ciągu 4 lat.

To tylko kilka spośród wielu firm, których historie opowiadamy w Casebooku. Każdy z trendów, które uosabiają, opatrzyliśmy krótkim wstępem, komentarzem eksperta oraz zebranymi danymi badawczymi, uzupełniającymi przedstawione case stories. Stanowią one razem dobry punkt wyjścia do dyskusji o trendach zmieniających świat biznesu.