Firma Moris uruchomiła platformę do zakupu wyrobów hutniczych

|
Źródło informacji: Moris

Moris uruchomił pierwszą w Polsce internetową platformę sprzedażową, na której dostępnych jest niemal 4 tysiące artykułów dla klientów biznesowych m.in. z branży stalowej i kolejowej.

Wykorzystanie kanału sprzedaży online jest kolejnym krokiem w rozwoju firmy na drodze ciągłego udoskonalania oferty i usług do wymagań współczesnego klienta. Firma metodycznie przygotowała się do digitalizacji biznesu zaczynając od pełnej automatyzacji magazynu wysokiego składowania.

Za pośrednictwem tego rozwiązania mogą kupować przedsiębiorcy nie tylko z Polski, ale również z Czech i Słowacji, a niebawem z Litwy, Łotwy, Estonii i Węgier. Do tej pory każdy klient, który skorzystał ze sprzedaży online, kolejne zamówienia składa już tym kanałem.

– Największym plusem składania zamówienia online jest szybkość jego realizacji. Dotychczas, gdy klient chciał otrzymać wycenę oraz złożyć zamówienie cały proces wymagał bezpośredniego kontaktu z działem handlowym. Na moris.eu podstawowe informacje o produkcie otrzymujemy od razu, a zlecenie wyceniane jest na bieżąco w zależności od wartości koszyka zakupowego. Cały proces jest w pełni zautomatyzowany – prosty, funkcjonalny i szybki. To pierwsze tego typu rozwiązanie w naszej branży i jestem przekonany, że to krok w dobrym kierunku – podkreśla Piotr Opoń z Moris.

Fot. Moris

Fot. Moris