WebEye otwarło kolejne biuro w Polsce
Firma dostarczająca przedsiębiorstwom logistycznym i transportowym rozwiązania informatyczne do monitorowania pojazdów floty, otworzyła nowy oddział w Radzyniu Podlaskim. Jest to trzecia filia WebEye w Polsce – od 2008 roku w Krakowie znajduje się siedziba firmy, a w 2016 roku otwarte zostało biuro w Poznaniu. Jak informuje spółka: „rozwój WebEye na polskim rynku wynika z zapotrzebowania rodzimych przedsiębiorstw na usługi telematyczne oraz ich zainteresowania profesjonalnymi rozwiązaniami oferowanymi przez firmę. Poprzedni rok był dla WebEye Polska dużym sukcesem – liczba nadesłanych zapytań była rekordowa, baza klientów zwiększyła się o 20 proc., a kilkunastu dotychczasowych klientów zdecydowało się rozszerzyć współpracę z firmą poprzez zwiększenie zakresu funkcjonalności wykorzystywanych rozwiązań.
– W 2016 roku przekroczyliśmy symboliczną liczbę aktywnych jednostek zainstalowanych w pojazdach polskich firm – jest ich już ponad 3000. Wysoka jakość naszych rozwiązań oraz świetny zespół sprawiają, że polskie przedsiębiorstwa chcą z nami współpracować. Nasze rozwiązania odpowiadają na ich potrzeby m.in. w zakresie optymalizacji kosztów paliwa, poprawy stylu jazdy kierowców oraz monitoringu floty. Otwieranie kolejnych biur w Polsce wpisuje się w naszą strategię bycia bliżej klientów i partnerów – mówi Paweł Wloczek, Country Manager w firmie WebEye Polska.
WebEye Polska działa w ramach struktur międzynarodowych, dzięki czemu jest w stanie zapewnić wsparcie klientom nie tylko w Polsce, ale również w 30 punktach serwisowych rozlokowanych w różnych krajach. Sieć firmowa obejmuje 14 krajów europejskich, 19 biur oraz ponad 50.000 aktywnych jednostek w skali kontynentu.