Rockfin przeprowadza zmianę swojej identyfikacji wizualnej

Autor:
|
Źródło informacji: Rockfin

Od ponad 30 lat firma dostarcza rozwiązania technologiczne dla wiodących graczy branżowych na rynku, takich jak GE, Siemens, Shell, czy Mitsubishi. Zlokalizowana w Małkowie koło Gdańska firma, zatrudnia ponad 1000 pracowników, a jej produkty trafiają do klientów w ponad 100 krajach na całym świecie.

Wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej ma symbolizować ewolucję marki w kierunku innowacyjności i zrównoważenia. Nowy wizerunek jest również odpowiedzią na wyzwania globalnej transformacji energetycznej i rosnące potrzeby rynku technologii zielonej energii – komunikuje przedsiębiorstwo.

Czytaj więcej: Rockfin podpisał kontrakt na dostawę elementów do tureckiej elektrowni atomowej

W ramach rebrandingu firma zaprezentowała platformę produktową HyVentive, skoncentrowaną na rozwiązaniach związanych z zielonym wodorem i jego zastosowaniami przemysłowymi. Równocześnie Rockfin inwestuje w rozwój technologii LNG i biopaliw, wychodząc naprzeciw globalnym potrzebom w zakresie zrównoważonego rozwoju.

Produkty firmy znajdują zastosowanie w projektach na całym świecie – od elektrowni w Kanadzie po instalacje dekarbonizacyjne w Chinach.

rockfin

Zaledwie w ciągu ostatnich pięciu lat polska firma zrealizowała ponad 6000 kontraktów, dostarczając systemy olejowe, gazowe i hydrauliczne, a także komponenty do turbin parowych i gazowych. Firma jest ważnym partnerem dla międzynarodowych przedsiębiorstw i aktywnie wspiera procesy dekarbonizacji na globalną skalę.

Jak informuje Rockfin, rebranding to nie tylko zmiana identyfikacji wizualnej, ale przede wszystkim manifestacja dążenia do bardziej zrównoważonej, innowacyjnej przyszłości.

Nowa strategia komunikacji i odświeżona marka mają na celu umocnienie pozycji firmy jako zaufanego partnera technologicznego dla najbardziej wymagających klientów na świecie.

Fot. Rockfin

Fot. Rockfin