Drutex zaprezentował się w Mediolanie

Autor:
|
Kategoria: Wiadomości z kraju

Producent przedstawił swoją ofertę w trakcie Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury Made Expo 2017 w Mediolanie. W trakcie najbardziej prestiżowego wydarzenia branży okienno-drzwiowej we Włoszech swoją premierę na półwyspie apenińskim miały m.in. systemy okienno-drzwiowe dostosowane do wymogów inteligentnego budownictwa i trendów architektonicznych na tamtejszym rynku. Na odbywających się w dniach 8-11 marca targach Drutex pokazał okno Iglo Light, posiadające nowoczesny design i gwarantujące dużą ilość światła dziennego w pomieszczeniu. Jak informuje producent: „produkt skonstruowany w 100% przez własny dział B&R firmy Drutex, został wyposażony w zaawansowane technologie inteligentnego sterowania, dzięki czemu odwiedzający stoisko mają szansę zapoznać się z możliwością otwierania i uchylania okna za pomocą smartfona. Nowoczesny system Iglo Light został w tym roku wyróżniony jedną z najbardziej prestiżowych nagród na rynku niemieckim, a mianowicie tytułem Plus X Award aż w trzech kategoriach: design, funkcjonalność oraz wysoka jakość, co potwierdza innowacyjność i wyjątkowość najnowszego okna firmy Drutex.

made-expo-mediolan

Na ponad 160-metrowym stoisku firma przedstawiła także własny system drzwi podnoszono-przesuwnych z PVC, Iglo-HS. To rozwiązanie do wykonywania modnych przeszkleń tarasowych i balkonowych o dużych gabarytach. W połączeniu z innowacyjnym systemem sterowania otwieraniem i zamykaniem drzwi za pomocą pilota czy smartfona drzwi stanowią wyraz nowoczesnej technologii w zakresie inteligentnego budownictwa, które zyskuje na znaczeniu na całym świecie.” – Na targach Made Expo jesteśmy już po raz czwarty z rzędu. Za każdym razem nasze stoisko cieszy się ogromnym zainteresowaniem odwiedzających, co potwierdza naszą pozycję na włoskim rynku stolarki okienno-drzwiowej. Od kilku lat inwestujemy nie tylko w rozwój sieci sprzedaży we Włoszech, ale również w rozpoznawalność marki Drutex. Rosnący udział Drutex-u w rynku włoskim jest tego efektem, a i tak jeszcze mamy wiele do zrobienia. Włochy to rynek z dużym potencjałem, otwarty na nowoczesne technologie i śmiałe projekty, które Drutex rozwija od lat. – mówi Adam Leik, dyrektor marketingu Drutex.