Kończą się prace, związane z oddaniem do użytku nowej przestrzeni kulturalno-biznesowej, znajdującej się w Warszawie. Na górnym piętrze najwyższego biurowca w stolicy znajdą się panoramiczne sale z możliwością aranżacji pomieszczeń według własnych potrzeb. 35 piętro WTT dedykowane będzie organizacji wydarzeń kulturalnych, wernisaży, konferencji, spotkań biznesowych, czy imprez firmowych. – Nie ma dwóch takich samych biurowców nawet, jeżeli funkcjonują w tym samym regionie geograficznym. Od lat Warsaw Trade Tower wyznacza nowe trendy w rozwoju powierzchni komercyjnych w Polsce. Uwzględnianie opinii najemców w zarządzaniu naszą nieruchomością pomogło zmodernizować i nadać nowy charakter biurowca stwarzając wysoki poziom funkcjonalności przestrzeni użytkowej, pozwalając zachować przewagi konkurencyjne na miarę ikony, jaką dla stołecznej Woli jest Warsaw Trade Tower – mówi Maria Bubak, Client Relations Manager WTT.
Aranżacja przestrzeni na 35 piętrze WTT ma być zgodna z najnowszymi trendami, dotyczącymi komfortu pracy. Jest tak z tego względu, że osoby odczuwające dobrostan w pracy znacznie rzadziej ją zmieniają, angażują się w życie firmy, a co za tym idzie chętniej korzystają z infrastruktury udostępnionej w przestrzeni poza-biurowej. – Najnowsze trendy wskazują na duże zmiany w aranżacji przestrzeni biurowych. Natomiast zmiany społeczne, jakie zaszły w minionych latach, ukształtowały potrzeby najmłodszego pokolenia, które oczekuje znacznie więcej od zagospodarowania przestrzeni swojego miejsca pracy. Biurowce podobnie powinny zmieniać swój charakter, tworząc przestrzenie do pracy, a jednocześnie oferując usługi towarzyszące, pełniące funkcję miastotwórczą. Zainspirowani opiniami naszych najemców dokonaliśmy zmian w biurowcu WTT proponując innowacyjne rozwiązania – stwierdza Maria Bubak.