Ishida Europe ogłosiła otwarcie swojego polskiego biura w Katowicach

|
Źródło informacji: Ishida Europe

To kontynuacja budowania możliwości sprzedażowych i wsparcia klientów – ostatnio w sąsiednich Czechach powstało Europejskie Centrum Doskonałości Ishida. Region Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) jest dla firmy kluczowym motorem wzrostu i stanowi część szerszego planu strategicznego EMEA.

Polska jest jednym z największych rynków drobiu i mięsa w Europie. Inwestycja Ishidy ma na celu zwiększenie jej lokalnych możliwości w tym rozwijającym się sektorze oraz, co ważne, zapewnienie sprzedaży i wsparcia dla kluczowych klientów i partnerów handlowych.

„Naszym celem jest upewnienie się, że Ishida inwestuje u boku naszych kluczowych, globalnych klientów, którzy budują i rozszerzają swoją działalność, w szczególności na docelowych rynkach w sektorze drobiowym i mięsnym, a także zapewnienie lokalnego wsparcia dla wszystkich klientów” – wyjaśnił Mike Cairns, Ishida Dyrektor Sprzedaży na Europę.

„Nasza obecność w Polsce sprawi, że Ishida będzie w stanie przybliżyć klientom najlepsze w swojej klasie możliwości i zapewnić im niezrównane wsparcie” – dodał.

Cairns zapewnił, że wraz z automatyzacją stanowiącą coraz większy motor napędowy rynku, innowacyjne podejście Ishidy do rozwiązań zorientowanych na klienta, w połączeniu z siłą możliwości inżynieryjnych i wykonawczych, staną się jej wyróżnikami firmy w sektorze drobiu i mięsa.

„W ciągu ostatnich dwóch lat, nasza działalność szybko i skutecznie ewoluowała, aby sprostać licznym wyzwaniom, przed którymi stoją obecnie kluczowe sektory rynku. Posiadanie rozległej sieci partnerów, która jest w stanie zaspokoić potrzeby klientów, jest dla Ishidy koniecznością. Nasze działania uzupełnią działania naszych obecnych dystrybutorów, którzy będą nadal obsługiwać i wspierać podstawowe produkty Ishida” – mówił Cairns.

Ishida to globalna firma z obrotem przekraczającym 1 miliard dolarów, zatrudniająca ponad 3 500 pracowników na całym świecie. Rodzinne przedsiębiorstwo, w ciągu pięciu pokoleń rozwinęło się i stało wiodącym na świecie dostawcą zautomatyzowanych rozwiązań skoncentrowanych wokół potrzeb klienta.

Fot. Ishida

Fot. Ishida