Oferta Dachser dla branży meblarskiej

Oferta Dachser dla branży meblarskiej

05/11/2015

W związku z tym, że Polska pod względem produkcji mebli obecnie znajduje się na trzecim miejscu w Europie i czwartym na świecie, to specjalizujący się w obsłudze logistycznej eksporterów koncern Dachser tworzy specjalne rozwiązania, które dedykowane są dla tej branży. Jednym z atutów spółki w tym względzie jest rozbudowana sieć połączeń na całym świecie (obecnie 437 oddziałów) i jednolity we wszystkich krajach system IT, dzięki któremu operator logistyczny może sprawnie i terminowo realizować dostawy. – Sieci handlowe, do których dostarczamy przesyłki, oczekują od dostawców mebli częstszych dostaw w mniejszych ilościach. Żaden odbiorca nie chce już utrzymywać zbędnych i kosztownych zapasów. Nie zmieniają się natomiast wymogi dotyczące elastyczności w realizacji zamówień i terminowości dostaw – mówi Juliusz Pakuński, DIY Project Manager w Polsce.

W związku z tym, dla dostawców do sieci sklepów typu DIY oraz dom i ogród Dachser oferuje rozwiązania Supply Pippeline, w ramach których dostarcza codziennie przesyłki do tysięcy marketów na terenie Europy i świadczy szereg usług dodatkowych, w tym merchandising, dzięki któremu towary trafiają bezpośrednio z rampy na sklepowe półki. Jednocześnie operator oferuje klientom realizację dostaw z wykorzystaniem kontenerów wymiennych, dzięki którym może transportować większą ilość palet w bardziej bezpieczny sposób, z uniknięciem zbędnych przeładunków. Kontenery są przepinane do kolejnych samochodów na platformach przeładunkowych, dzięki czemu kierowcy nie pracują dłużej niż powinni, a dostawy są realizowane zgodnie z terminami. Oprócz tego kontrola homogeniczny system IT pozwalać ma zarówno klientowi, jak i jego odbiorcy na śledzenie online statusu przesyłki po numerze zamówienia, dzięki czemu wiadomo jest gdzie w danym momencie znajduje się zamówiony towar. – Dzięki tym rozwiązaniom, polscy producenci mogą konkurować na innych rynkach z lokalnymi producentami, realizując zamówienia zgodnie z wymaganymi parametrami jakościowymi odbiorców – stwierdza Juliusz Pakuński.

Dachser PL