Affinity Camper Van: samochód kempingowy prosto z Ozorkowa

Affinity Camper Van: samochód kempingowy prosto z Ozorkowa

10/01/2020

Producent samochodów kempingowych z siedzibą w Ozorkowie w województwie łódzkim stworzył pojazd rekreacyjny, który powstał w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie rynku na wysokiej jakości kampery z zabudową na bazie blaszaka. Firma została założona przez Jacka Jaskota i Norberta Adamczewskiego.

Ten kompaktowy samochód kempingowy o stosunkowo niewielkich rozmiarach (długości 6,4 metra, szerokości 2,2 metra i wysokości 2,8 metra) jest idealny dla wszystkich aktywnych podróżników. Jak podaje producent pojazd jest zwinny i wszechstronny, łatwy w prowadzeniu i parkowaniu oraz ekonomiczny, jeśli chodzi o zużycie paliwa.

Zapewnia wygodne miejsce do podróży dla czterech osób. Został zaprojektowany i wykonany z wielką starannością i dbałością o szczegóły. Do produkcji zastosowano nowoczesne, trwałe, wysokiej jakości materiały. Gwarantuje to długotrwałe działanie bez widocznych śladów użytkowania.

Sztywne nadwozie, mocny i dynamiczny silnik w połączeniu z mocnym zawieszeniem zapewniają doskonałe właściwości jezdne i wysoki poziom bezpieczeństwa. Zbudowany na bazie nowego Fiata Ducato lub Peugeot Boxer, jest wyposażony w nowoczesne systemy elektroniczne wspierające kierowcę.

Unikalne wnętrze
Zaprojektowany z myślą o rodzinach, Affinity Camper Van zapewnia komfortową część dzienną i sypialną dla maksymalnie czterech osób, dwóch dorosłych i dwójki dzieci lub nastolatków.

Kuchnia w kształcie litery L została umieszczona za kanapą pasażera. Stosunkowo duży zlew, dwupalnikowa kuchenka gazowa, 90-litrowa lodówka kompresorowa Dometic i spory blat sprawiają, że jest to jedna z najbardziej komfortowych kuchni w tym segmencie rynku. Dodatkowo główne łóżko zsuwa się, gdy nie jest używane, zapewniając dodatkowe 30 cm wolnej przestrzeni. Wynik jest imponujący.

Jest to zdecydowanie największa kuchnia w jakimkolwiek samochodzie kempingowym tego typu

Najwyraźniej poczucie przestrzeni było głównym celem projektanta tego pojazdu. Dwa duże świetliki z przodu i średniej wielkości z tyłu sprawiają, że wnętrze jest jasne i przestronne.

Boczne ściany furgonetki zostały poszerzone o kilka centymetrów. Również dach został zmodyfikowany. Wszystko to dało dodatkową przestrzeń użytkową wewnątrz i całkiem wyjątkowy wygląd z zewnątrz.

Jest to również w pełni zimowy samochód kempingowy. Dzięki podwójnej podłodze i przyzwoitej izolacji można go używać w mroźne dni. Ogrzewanie zapewnia Truma Combi 4E (gazowo-elektryczna) w standardzie lub opcjonalnie Truma 6 Diesel. System wodny jest nie tylko całkowicie umieszczony w ogrzewanych obszarach, między podłogami i w bagażniku, ale posiada również certyfikaty do dystrybucji wody pitnej.

Stosunkowo duża łazienka znajduje się z tyłu pojazdu, obok głównego francuskiego łóżka. Wewnątrz niej znajdują się składana umywalka i mała szafka na wszystko, co może być potrzebne w łazience.

Ale największą innowacją są łóżka. Główne nie tylko zsuwa się, ale także unosi elektrycznie. Gdy łóżko znajduje się w górnej pozycji, bagażnik staje się wystarczająco pojemny, aby pomieścić dwa normalne rowery

Z przodu, kanapa pasażera, po wykonaniu kilku prostych ruchów, zamienia się w podwójne łóżko piętrowe. Dolny poziom ma 182 cm długości i 67 cm szerokości, górny jest o 10 centymetrów dłuższy.