Jak VPBX wpłynie na Twój biznes?
Zdjęcie dostarczone przez biznes.plus.pl / Źródło fot. Deposit Photos
15/11/2024
Artykuł promocyjny
Autor:
|

Wirtualna Centrala Telefoniczna (VPBX) łączy w sobie funkcjonalność tradycyjnych rozwiązań z zaletami chmury – łatwym dostępem, elastycznością i niezawodnością. Pozwala na zmniejszenie kosztów związanych z komunikacją lub na stworzenie interaktywnego Call Center z informacją o miejscu w kolejce i czasie oczekiwania na połączenie z konsultantem.

Przedstawiamy 5 korzyści, które VPBX może zapewnić twojej firmie.

Czym jest Wirtualna Centrala Telefoniczna?

Wirtualna Centrala Teleinformatyczna (VPBX) to rozbudowany system telekomunikacyjny, który działa w chmurze. Pozwala na zarządzanie wszystkimi połączeniami przychodzącymi i wychodzącymi w firmie. Do korzystania z VPBX wystarczy komputer z dowolną przeglądarką internetową i dostępem do sieci.

Wirtualny charakter centrali umożliwia zdalne zarządzanie połączeniami niezależnie od tego, gdzie znajduje się zespół i jaka jest jego struktura. Rozwiązanie sprawdza się w firmach, organizacjach i samorządach – usprawnia obieg informacji i umożliwia pełną kontrolę nad połączeniami.

Jak VPBX może usprawnić działanie firmy?

VPBX zapewnia wysoki poziom prywatności i bezpieczeństwa dzięki szyfrowaniu danych oraz ułatwia przygotowywanie raportów i analiz. Jak jeszcze Wirtualna Centrala Telefoniczna przekłada się na codzienną pracę firmy?

1. Minimalizacja kosztów związanych z utrzymaniem telefonii stacjonarnej
Firma korzystająca z VPBX nie musi ponosić kosztów związanych z zakupem sprzętu i utrzymaniem infrastruktury. Wszystkie usługi są realizowane w chmurze, a przedsiębiorstwo płaci jedynie za wykorzystane zasoby.

2. Możliwość monitorowania połączeń przychodzących i wychodzących
Firma może z łatwością monitorować wszystkie połączenia przychodzące i wychodzące dla numerów w grupie VPBX. Monitoring uwzględnia również przekierowania i transfery, co ułatwia śledzenie pełnej ścieżki połączeń.

3. Możliwość prowadzenia kilku rozmów w tym samym czasie
Wykorzystanie łącza SIP Trunk daje możliwość odbierania wielu połączeń przychodzących jednocześnie na ten sam numer. Ułatwia to komunikację zewnętrzną przedsiębiorstwa i zapewnia większą elastyczność w organizacji obsługi klienta.

4. Łatwość w obsłudze połączeń
Aby korzystać z VPBX, wystarczy zalogować się na platformie za pomocą przeglądarki internetowej. Wszystkie funkcjonalności dostępne są w jednym miejscu, a dzięki intuicyjnemu interfejsowi można łatwo zarządzać połączeniami nawet przy wysokiej intensywności komunikacji.

5. Dodatkowe usługi
Wirtualna Centrala Telefoniczna daje wiele możliwości w zakresie dostosowania komunikacji do potrzeb przedsiębiorstwa. Pozwala na kolejkowanie połączeń i ich selektywne przekierowywanie w oparciu o określone wcześniej reguły i harmonogramy . VPBX zapewnia też dostęp do pełnej historii połączeń i systemu pozwalającego na monitorowanie pracy konsultantów.

Wirtualna Centrala Telefoniczna (VPBX) – klucz do sprawnej komunikacji!

VPBX przyda się organizacjom, które cenią sobie elastyczność i innowacyjność. Pozwala zaplanować godzinowy i dzienny harmonogram, ustalić przekierowania połączeń i zautomatyzować część zadań związanych z komunikacją. Wirtualna Centrala Telefoniczna (VPBX) w ofercie Biznes Plus to usługa, która może znacznie usprawnić obieg informacji oraz zwiększyć poziom kontroli nad komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną.

Wdrożenie VPBX to dobry krok w kierunku poprawy efektywności komunikacji. Wirtualna Centrala Telefoniczna pozwala na integrację telefonii komórkowej i stacjonarnej, a dostęp do jej funkcjonalności jest nieograniczony z każdego miejsca, w którym użytkownik może korzystać z internetu.