Slavoj Musilek nowym menedżerem Universal Robots

Autor:
|
Kategoria: Wiadomości z kraju

Duński producent robotów przemysłowych planuje ekspansję na rynku polskim i rynkach ościennych. W związku z tym firma powołała nowego regionalnego menadżera sprzedaży w Europie Środkowo-Wschodniej. Został nim Slavoj Musilek. Jego zadaniem będzie wzmocnienie pozycji firmy, budowa wizerunku innowacyjnego lidera rynku robotów współpracujących, sprostanie szybko rosnącym potrzebom klientów oraz dalsze rozszerzanie i wzmacnianie sieci partnerów. – Współpracujące ramiona robotyczne Universal Robots z łatwością wpisują się w istniejące środowiska pracy naszych klientów. To zaawansowane rozwiązania, które można wykorzystać na każdym szczeblu produkcji, zwiększając tym samym produktywności i przewagę konkurencyjną. Dzięki robotom Universal Robots przedsiębiorstwa produkcyjne każdej wielkości są w stanie zautomatyzować i usprawnić powtarzalne, monotonne procesy – mówi Slavoj Musilek, regionalny menadżer sprzedaży na region Europy Środkowo-Wschodniej.

Slavoj Musilek posiada duże doświadczenie w budowaniu i umacnianiu pozycji zarządzanych przez siebie oddziałów regionalnych firm, takich jak: Hewlett-Packard, Computer Associates, Juniper Networks i Rockwell Automations. Nowy menedżer Universal Robots ukończył Technikę Cybernetyczną na Politechnice Czeskiej w 1993 roku. Jest żonaty, mieszka w Pradze. Jego główne zainteresowania to fotografia, podróże oraz kulinaria. Jak informuje producent, jednym z jego pierwszych zadań na nowym stanowisku będzie budowanie profesjonalnego zespołu w celu zapewnienia solidnego i efektywnego wsparcia dla kanału partnerskiego, a tym samym skutecznego dotarcia do użytkowników końcowych w całym regionie. – Universal Robots dąży do osiągnięcia pozycji światowego lidera w dziedzinie współpracujących, łatwych w programowaniu i elastycznych robotów przemysłowych. Jestem przekonany, że zarówno wartość produktów dostarczanych użytkownikom końcowym przez Universal Robots, koniecznych do powstawania unikalnych, innowacyjnych rozwiązań, jak i silne zaangażowanie na rzecz etyki biznesu przyczyniają się do efektywnej i niezawodnej współpracy z klientami – stwierdza Slavoj Musilek.

SMu_UR_2015 (1)