PGNiG otwiera punkty kontaktu w galeriach handlowych

Autor:
|
Kategoria: Wiadomości

Pierwsze Biuro Obsługi Klienta BOK Premium powstało w Galerii Krakowskiej. Mogą z niego korzystać zarówno mieszkańcy Krakowa i Małopolski, jak i przebywający w tym mieście turyści z całego kraju. Kolejne BOK Premium PGNiG powstać  mają jeszcze w tym roku w Katowicach, Wrocławiu i Warszawie. Jak dotąd koncern posiadał 120 Biur Obsługi Klienta. tym, co charakteryzować ma punkty typu Premium jest przede wszystkim łatwa dostępność. – Otwieramy się na  potrzeby klientów. Nasze biura będą tam, gdzie jest im najwygodniej i najbliżej. To ułatwi wyjaśnianie rozliczeń i faktur czy załatwienie przyłącza gazowego oraz innych procedur. Zaczynamy w Krakowie, w kolejnych miesiącach otworzymy takie punkty w innych miastach – mówi Maciej Woźniak, Wiceprezes Zarządu ds. Handlowych PGNiG SA.

Przedsiębiorstwo liczy na to, że łatwiejszy kontakt pomoże jego klientom w dostępie do informacji o warunkach podłączenia do sieci gazowej, taryfach, promocjach, a w przyszłości również o kolejnych oferowanych produktach . Uprościć ma też przekazywanie danych o stanie licznika, rozmowę o szczegółach wyliczeń na fakturach i założenie elektronicznego dostępu do e-boka lub eko-faktur. Oprócz tego zadaniem Biur będzie promocja ekologicznych rozwiązań, znajdujących się w ofercie PGNiG. – Wychodzimy z czystą energią do klienta, zaczynając w Krakowie. Mieście należącym do najbardziej zanieczyszczonych przez niską emisję w Europie – stwierdza Henryk Mucha, Członek Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny.

BOK Premium PGNIG1hd