Grupa Impel rozwija BPO

Autor:
|
Kategoria: Wiadomości

Największy na terenie Polski dostawca usług outsourcingowych opublikował dane finansowe za 2015 rok. Wynika z nich, że po raz kolejny firma zanotowała wzrost przychodów ze sprzedaży w skali rocznej. W 2015 roku firma wypracowała przychody w wysokości 1,8 mld zł, o 7% większe niż w 2014 roku. Zysk netto Impelu ukształtował się na poziomie 22,9 mln zł. – Funkcjonujemy w bardzo zmiennym otoczeniu, zarówno regulacyjnym, jak i rynkowym, co znajduje odzwierciedlenie w naszych wynikach. Jednak od lat Grupa Impel konsekwentnie dostarcza akcjonariuszom zysk, a na naszą korzyść działa to, że we wszystkich segmentach, w których jesteśmy obecni, należymy do liderów rynku oferujących klientom wysoką jakość usług popartą wieloletnim doświadczeniem i motywacją do wprowadzania nowatorskich rozwiązań. Potrafimy wykorzystać stworzony w Grupie potencjał, oferując kolejne usługi i kreując w ten sposób długoterminowy wzrost wartości Grupy Impel. Wdrażamy nową strategię sprzedaży i realizacji usług oraz zmieniamy wewnętrzną strukturę. Przyjęcie nowego modelu podejścia do rynku pozwoli nam bardzo elastycznie podchodzić do wyzwań rynkowych – mówi Grzegorz Dzik, prezes Impel.

Grzegorz Dzik 1

W trakcie minionych dwunastu miesięcy Grupa w swojej strategii działania postawiła na rozwój wysokospecjalistycznych usług dla biznesu (BPO – Business Process Outsourcing). W związku z tym przychody w rym segmencie działalności firmy wzrosły o ponad 60% i ukształtowały się na poziomie  59,9 mln zł. – Wartość  tego rynku w Unii Europejskiej zwiększyła się do ponad 100 mld dol. i stale rośnie. Również w Polsce coraz więcej przedsiębiorstw widzi korzyści, jakie można osiągnąć ze współpracy z wyspecjalizowanymi firmami zewnętrznymi – stwierdza Grzegorz Dzik. I dodaje: – Nasze podejście to sprzedaż usług w formie pakietowej, zwiększenie usług specjalistycznych w oparciu o rosnący udział informatyzacji i automatyzacji procesów operacyjnych, wpisując się w światowy trend rozwoju outsourcingu.