ChallengeRocket zwycięzcą drugiej edycji ABSL Start-Up Challenge!

Autor:
|
Kategoria: Wiadomości
www.challengerocket.com

Jak wynika z informacji organizatora konkursu: „przedstawiciele największych światowych korporacji wyłonili zwycięzcę drugiej edycji ABSL Start-Up Challenge. To innowacyjna platforma, która promuje rekrutację na stanowiska IT poprzez konkursy i zadania rozwiązywane on-line. Według jury to właśnie ten projekt ma największą szansę na szeroko zakrojoną współpracę z międzynarodowymi firmami.wszyscy-na-scenie

Wielki finał konkursu ABSL Start-Up Challenge odbył się w Łodzi, podczas dorocznej konferencji Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL). Wydarzenie organizowane jest dla przedstawicieli najważniejszych korporacji działających w Polsce. Jak tłumaczy Małgorzata Rokita, Dyrektor Marketingu Procter & Gamble w Europie Centralnej, konkurs ABSL Start-Up Challenge jest dowodem na to, jak kreatywni są polscy młodzi przedsiębiorcy: – W P&G przykładamy dużą wagę do współpracy ze start-upami. Jesteśmy przekonani, że innowacyjne rozwiązania mogą powstać właśnie na drodze takiej współpracy. Dzielimy się naszym doświadczeniem biznesowym i wspólnie poszukujemy przełomowych rozwiązań.

Każdy z partnerów wnosi wyjątkowe umiejętności i doświadczenia, umożliwiając rozwój tak innym, jak i sobie. Partnerstwa te łączą w sobie kreatywność, nieszablonowe myślenie, znajomość nowych technologii, zrozumienie potrzeb i zachowań klientów, trendów rynkowych, jak również procesów biznesowych.

Zwycięzcą tegorocznej edycji konkursu jest start-up ChallengeRocket, platforma, która promuje rekrutację na stanowiska IT poprzez konkursy i zadania rozwiązywane on-line. Użytkownicy muszą np. zaprogramować prostą strategiczną grę. Z jednej strony to dla nich rozrywka, z drugiej – możliwość zaprezentowania swoich umiejętności.

Droga do zwycięstwa nie była łatwa – pokonać trzeba było ponad 100 start-upów. Do finału, po surowej selekcji, dotarło siedem najciekawszych projektów. Jak podkreśla Tomasz Florczak z ChallengeRocket, warto było walczyć: – Konkurs udowodnił, że nasz produkt się podoba, że sektor biznesowy daje nam zielone światło do dalszego rozwoju. Ta nagroda to potwierdzenie, że idziemy w dobrym kierunku. To ważne, bo jesteśmy niewielkim, 11-osobym zespołem i działamy dopiero od kilku miesięcy.

W kapitule konkursu zasiadło siedmiu członków. Byli to:
• Alejandro Paz Olivares, Central Europe IT Hub Leader z firmy P&G
• Agnieszka Sygitowicz Vice-President Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej
• Marek Grodziński, Vice President of Thought Leadership & Conference, ABSL
• Barbara Piasek CEO, Wolves Summit and The Sales Gate
• Jarosław Bator Business Development Director, Skanska
• Marcin Sieńczyk, Chief Technology Innovation Officer, Randstad Polska
• Jacek Ratajczak, Plug Founder

Jak tłumaczy Barbara Piasek z jury, wyłonienie najlepszego projektu nie było łatwe. Wszystkie start-upy prezentowały wysoki poziom, a co ważne – proponowały rozwiązania w różnych dziedzinach. ChallengeRocket wyróżnił się przede wszystkim innowacyjnym podejściem do powszechnego problemu sektora biznesowego: – Start-up daje szansę zoptymalizowania czasu poświęconego na szukanie nowych pracowników. Kandydaci sami rozwiązują zadania on-line, więc platforma pozwala zmniejszyć koszty rekrutacji. Po trzecie zaś, ChallengeRocket przemawia do deweloperów ich własnym językiem. Rozwiązywanie zadań to dla osób z branży IT wyzwanie i jednocześnie zabawa.

Dzięki wygranej w konkursie start-up ChallengeRocket ma szansę na szeroko zakrojoną współpracę z największymi firmami i globalną ekspansję. Co więcej, zwycięzcy zaprezentują się podczas Polish Tech Day. Impreza uznawana jest za jedno z najważniejszych wydarzeń promujących polskie technologie za granicą. Jej głównym celem jest wzmocnienie stosunków między polskim i brytyjskim sektorem technologicznym. W imprezie biorą udział zarówno przedstawiciele biznesu ze światowych korporacji, którzy szukają nowych pomysłów na biznes, jak i start-upy. Polish Tech Day odbędzie się 16 czerwca w londyńskiej siedzibie Google.”